Γιατί χρειάζομαι επαγγελματικό email

Για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια πιο επαγγελματική και αξιόπιστη εικόνα προς τους πελάτες μας, προτείνουμε να δημιουργήσουμε ένα επαγγελματικό email. Η διεύθυνση email αποτελεί ένα πρώτο δείγμα της επαγγελματικής προσέγγισης που δίνουμε στην επικοινωνία και γενικότερα στην οργάνωση. Παρέχεται δωρεάν με όλα τα πακέτα φιλοξενίας μας και είναι σίγουρο ότι θα ανεβάσει τον επαγγελματισμό των καρτών, των επιγραφών και όλων των άλλων αναφορών προς την επιχείρηση σας. Γιατί προτείνουμε να έχετε επαγγελματικό λογαριασμό;

Οι επιχειρήσεις που προσέχουν τη λεπτομέρεια στην εταιρική παρουσίαση αποφεύγουν τη χρήση δωρεάν υπηρεσιών email (όπως yahoo, gmail, hotmail κλπ – που είναι εξαιρετικές επιλογές για νέους χρήστες του διαδικτύου, ιδιώτες ή σπουδαστές). H πρώτη εντύπωση είναι πάντα και η πιο σημαντική. Ο πελάτης (που σε πολλές περιπτώσεις δεν γνωρίζει το παραμικρό για την επιχείρηση μας), πρέπει να αισθανθεί ασφάλεια πριν επενδύσει σε μια συνεργασία μαζί σας. Εάν λοιπόν χρησιμοποιούμε την ηλεκτρονική διεύθυνση της επιχείρησής μας, θα δείξουμε οργάνωση, αυθεντικότητα και αξιοπιστία προς τα έξω.

Πως μπορώ να αποκτήσω ένα επαγγελματικό email;

Το πρώτο βήμα είναι να διαθέτουμε όνομα χώρου (π.χ. focusonweb.gr). Για να γίνει αυτό, για αρχή κατοχυρώνουμε το όνομα χώρου της επιχείρησής μας ώστε στην συνέχεια να συνδεθεί με το email μας. Η διαδικασία της καταχώρησης είναι αρκετά απλή και ξεκινάει με τον έλεγχο της διαθεσιμότητας το ονόματος χώρου. Μπορείς να αρχίσεις την αναζήτησή σου εδώ: https://focusonweb.gr

Με την αγορά οποιουδήποτε πακέτου φιλοξενίας, από το γραφείο μας έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε χωρίς κανένα επιπλέον κόστος το επαγγελματικό σας email. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και μπορεί να πραγματοποιηθεί 100% από εσάς, αλλά μην ξεχνάτε ότι το γραφείο μας είναι πάντα διαθέσιμο για να διευκολύνει οποιαδήποτε διαδικασία.

Για τη δημιουργία της διεύθυνσης σας είναι απαραίτητη η πρόσβαση σας στον πίνακα ελέγχου της φιλοξενίας, μέσω του οποίου μπορείτε να δηλώσετε το όνομα του email (π.χ. info@to-domain-mou.gr) και φυσικά να ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης που θα χρησιμοποιείτε στη συνέχεια. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την εύκολη διαδικασία.

Μέσω του πίνακα ελέγχου έχετε πολύ περισσότερες δυνατότητες όπως να κάνετε προώθηση του email σας σε άλλο λογαριασμό, να επαναφέρετε τον κωδικό σας σε περίπτωση που τον ξεχάσατε, να αφήσετε αυτόματο μήνυμα-απάντηση σε περίπτωση που απουσιάζετε και πολλά άλλα.

Στο επαγγελματικό μας email μπορούμε να έχουμε όλη την αλληλογραφία μας οργανωμένη σε ένα μέρος, να δημιουργήσουμε υπογραφή με το όνομά μας, την επωνυμία της επιχείρησής μας, το λογότυπο μας καθώς και να ρυθμίσουμε αυτόματες απαντήσεις για οποιαδήποτε περίπτωση απουσίας μας.

Πως επιλέγουμε τη σωστή διεύθυνση;

Το email σας αποτελείτε από δύο τμήματα που χωρίζονται από τον χαρακτήρα @ (το γνωστό μας παπάκι). Στα δεξιά του χαρακτήρα @ εμφανίζεται πάντα το όνομα χώρου της ιστοσελίδας μας (π.χ. focusonweb.gr). Στο αριστερό μέρος εμφανίζεται το όνομα που έχουμε επιλέξει και σε προηγούμενο βήμα δημιουργήσαμε. Η συνηθέστερη επιλογή είναι το info ή το όνομα μας. Όσον αφορά το όνομα χρήστη (που εμφανίζεται στα αριστερά) μπορεί να είναι οποιδήποτε όνομα της επιλογής σας. Στο δεξιό τμήμα δεν μπορούμε να έχουμε τίποτα άλλο εκτός από το όνομα της ιστοσελίδας μας.

Πως μπορούμε να βλέπουμε τα μηνύματα μας;

Η διαδικασία για την εγκατάσταση του email απαιτεί κάποια τυποποιημένα βήματα για την εγκατάσταση του σε οποιαδήποτε (δωρεάν ή αγορασμένη) εφαρμογή διαχείρισης των email. Το γραφείο μας παρέχει πλήρη υποστήριξη χωρίς κανένα κόστος. Φυσικά η εγκατάσταση μπορεί να γίνει στον υπολογιστή σας, σε κινητό ή tablet. Μια ακόμα δυνατότητα που σας παρέχουμε είναι η εμφάνιση της αλληλογραφίας σας μέσω του περιηγητή σας (π.χ. Google Chrome, Edge, firefox κλπ). Σε αυτή τη περίπτωση μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση από οπουδήποτε αρκεί να έχετε στη διάθεση σας μια συσκευή με πρόσβαση στο internet.

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε τη διαδικασία ρύθμισης του email σας σε outlook

Είναι ασφαλές να έχω δικό μου email;

Όπως σε όλα τα βήματα σας στο διαδίκτυο, έτσι και στην ηλεκτρονική σας αλληλογραφία θα πρέπει να ακολουθείτε μερικούς βασικούς κανόνες που
θα διασφαλίσουν τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας. Οι προτάσεις μας είναι:

  1. Χρησιμοποιήστε έναν ασφαλή κωδικό που γνωρίζετε μόνο εσείς και δεν το μοιράζεστε με κανένα. Μπορείτε να αποφύγετε κωδικούς που μπορούν να είναι εύκολοι να εντοπιστούν (π.χ. γενέθλια, μοτίβα με συνεχόμενους αριθμούς και ονόματα)
  2. Μην χρησιμοποιείτε το επαγγελματικό σας email για επικοινωνίες που δεν αφορούν την επαγγελματική σας δραστηριότητα (π.χ. εγγραφές σε forum, ενημερώσεις ιστοσελίδων, αγορές κλπ). Υπάρχει κίνδυνος να πέσει σε λίστα μαζικών αποστολέων (spammer) και να λαμβάνετε μεγάλους όγκους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
  3. Μην στέλνετε από το εταιρικό σας email μαζική αλληλογραφία (π.χ. ευχές, προωθητικά μηνύματα κλπ). Υπάρχει κίνδυνος να θεωρηθείτε ανεπιθύμητοι αποστολείς και να “μαυρίσει” η IP σας. Αυτό σημαίνει οτι θα έχετε περιορισμένη δυνατότητα αποστολής email για ένα μικρό χρονικό διάστημα